KLACHTENPROCEDURE  


Jolanda Winters 

Ik streef naar kwaliteit in alle trainingen en begeleiding. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen en hoe die wordt behandeld.


1. Wat verstaan we onder een klacht?

Een klacht is een schriftelijke uiting van ontevredenheid van een klant over de activiteiten of dienstverlening van Jolanda Winters.


2. Hoe dien je een klacht in?

Heb je een klacht over een scholing, training of workshop? Dan kun je:


Stap 1: Eerst contact opnemen met mij:
info@jolandawinters.nl
06 – 5120 2436


Stap 2: Formele klacht indienen

Ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan kun je tot drie maanden na levering van de dienst een formele klacht indienen.
Gebruik bij voorkeur met het klachtenformulier (op te vragen of zelf samen te stellen).

Vermeld altijd:

    • Je naam, telefoonnummer en mailadres

    • Beroepsvereniging + lidmaatschapsnummer (indien van toepassing)

    • Naam en datum van de training

    • Een duidelijke omschrijving van de klacht

    • Eventuele eerdere correspondentie en relevante bijlagen


Stuur je klacht bij voorkeur per mail naar:
info@jolandawinters.nl, t.a.v. Jolanda Winters


3. Behandeling van je klacht

  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging.

  • De klacht wordt binnen 4 weken inhoudelijk afgehandeld.

  • Als er meer tijd nodig is? Dan ontvang je tijdig uitleg met een nieuwe termijn. 


4. Wat als je het niet eens bent met de uitkomst?

Leg je klacht voor aan de onafhankelijke klachtenbehandelaar. Zij is niet aangesloten bij een erkende geschillencommissie of beroepsinstantie.

Wies Wagenaar – Wies Innoveert
wieswagenaar@gmail.com
06 – 2636 3992


Werkwijze

  • Zij beoordeelt de klacht objectief en kan extra informatie opvragen.

  • Binnen 10 weken ontvang je een schriftelijk, bindend besluit met toelichting.

  • Eventuele consequenties van het oordeel worden door Jolanda Winters zonder vertraging uitgevoerd.

  • Op de website wordt vermeld of de klachtenbehandelaar is aangesloten bij een erkende geschillencommissie of beroepsinstantie, of expliciet dat dit niet van toepassing is. Indien van toepassing wordt bewijs van aansluiting verstrekt.


5. Vertrouwelijkheid en registratie

  • Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

  • Elke klacht krijgt een uniek registratienummer (jaar + volgnummer).

  • Klachten en bijbehorende dossiers worden minimaal 2 jaar bewaard na afhandeling.


Vragen?

Neem gerust contact op via:
info@jolandawinters.nl
06 – 5120 2436